Sonda
Pomóż nam się rozwijać. Chcemy żeby Twoje zakupy były jeszcze przyjemniejsze i jeszcze prostsze. Weź udział w naszej sondzie.
Jak oceniasz zakupy w naszym sklepie?
Promocje
Nóż z głownią stałą Tasman Montana
Nóż z głownią stałą Tasman Montana

139,92 zł

Cena regularna: 159,00 zł

Najniższa cena: 159,00 zł
szt.
Replika motocykl
Replika motocykl

189,00 zł

Cena regularna: 229,00 zł

Najniższa cena: 229,00 zł
szt.
Nóż wędkarski Laguiole
Nóż wędkarski Laguiole

219,00 zł

Cena regularna: 259,00 zł

Najniższa cena: 259,00 zł
szt.
Replika Straż Pożarna
Replika Straż Pożarna

259,00 zł

Cena regularna: 299,00 zł

Najniższa cena: 299,00 zł
szt.
Szachy Stauton
Szachy Stauton

1 290,00 zł

Cena regularna: 1 590,00 zł

Najniższa cena: 1 590,00 zł
szt.
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Pytania i odpowiedzi

W jaki sposób mogę kupić dany produkt na Waszej stronie ?

Przy wybranym produkcie należy wybrać ilość jaką chcemy dodać do koszyka a następnie  kliknąć "DO KOSZYKA" gdzie pojawi się informacja "Produkt został dodany do koszyka". W przypadku chęci zakupu kolejnego asortymentu należy wybrać produkt i w w/w sposobie dodać do koszyka.  Jeżeli zakupy zostały już zakończone należy w prawym rogu kliknąć na "TWÓJ KOSZYK" i sprawdzić całe zamówienie. Jeżeli zamówienie jest poprawne należy przejść dalej poprzez kliknięcie "DALEJ" a następnie wybrać sposób składania zamówienia "Zarejestrować się" , "zalogować się " lub "Złożyć zamówienie bez rejestracji". W kolejnym kroku uzupełniamy adres dostawy oraz ewentualnie dane do faktury jeżeli ma być wystawiona i wybieramy formę płatności. Ostatnia zakładka "Podsumowanie Zamówienia" sprawdzamy czy wszystko jest prawidłowo wypełnione i na dole strony znajduje się także tzw : "KOMENTARZ" w którym wpisuje się np. kolor, wzór obicia lub inne ważne informacje . Po potwierdzeniu zamówienia należy sprawdzić swoją skrzynkę e-mail, na którą automatycznie została wysłana wiadomość z naszego sklepu. W emailu tym znajdują się wszystkie informacje o zamówieniu.

 

Czy muszę się rejestrować w sklepie, żeby złożyć zamówienie ?

Nie ma wymogu rejestrowania się aby złożyć Zamówienie. Zamówienie można złożyć także bez rejestracji w prosty i łatwy sposób  podając  dane do przesyłki oraz wybór formy płatności.

 

W jakim czasie otrzymam zamówiony towar ?

Najczęściej są to 24 godziny, ale czas ten może ulec wydłużeniu, w zależności od formy dostawy, płatności oraz towaru.

Każdy towar w przypadku płatności przelewem lub płatności online wysyłamy zaraz po zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie. Przesyłki dostarcza firma kurierska - czas dostawy zależy od przewoźnika, rodzaju przesyłki oraz adresu odbiorcy. Deklarowany czas przez przewoźnika, to 3 (słownie: trzy) dni robocze, zwykle następuje to na drugi dzień roboczy po nadaniu.

Uwaga! W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.

Przesyłki pobraniowe wysyłamy:

  • tego samego dnia, jeżeli Klient złożył zamówienie w dniu roboczym do godz. 12:00
  • następnego dni roboczego, jeżeli klient złożył zamówienie po godz. 12:00

Jeżeli Klient wybrał odbiór osobisty, Klient zostanie poinformowany e-mailem, kiedy jego zamówienie będzie gotowe do odbioru.

 

Gdzie znajdę informację o dostępności towaru ?

Informacja o dostępności towaru znajduje się po prawej stronie obok zdjęcia głównego.

 

Jaka jest cena za przesyłkę ?

Cena za przesyłkę jest uzależniona od wagi, gabarytu oraz możliwości spakowania kilku artykułów w jedną paczkę.

Jeżeli towar nie jest wysyłany na palecie koszt dostawy, w przypadku płatności przy zakupie, wynosi 11 zł.

Jeżeli towar nie jest wysyłany na palecie koszt dostawy, w przypadku płatności przy odbiorze (przesyłka pobraniowa) wynosi 17 zł.

Cena widnieje w zakładce "Koszty Dostawy"

 

Jakie formy płatności oferuje sklep ?

Obecnie dostępne formy płatności to: przelew bankowy, przelew online, karta płatnicza, pobranie, gotówka/karta (odbiór własny)

  

Kiedy mam opłacić zamówienie ?

Płatności można dokonać w trakcie zakupów. Albo dokonując przelewu bankowego wpisując w tytule przelewu numer zamówienia:

Dane do przelewu:

DEKOR-TRANS PIOTR KUBERA
ul. Krzywa 15-17
64-920 PIŁA
Bank Pekao S.A. II O/Piła 04 1240 1705 1111 0000 1903 9774

 

Gdzie znajdę nr. zamówienia ?

Numer zamówienia przesyłany jest w emailu zwrotnym potwierdzającym złożenie zamówienia.

 

Czy prowadzicie tylko sprzedaż poprzez Internet, czy macie gdzieś sklep aby można było obejrzeć wasz asortyment ?

Od 1995 roku prowadzimy sklep stacjonarny w Pile. Znajdziecie nas:

SERWIS PREZENT
Galeria IBI
al. Powstańców Wielkopolskich 162
64-920 Piła.

Tam możecie obejrzeć nie tylko asortyment dostępny na stornie internetowej, ale i wiele więcej artykułów.

 

Co w przypadku gdy towar nie spełnia moich oczekiwań ?

Zakupione rzeczy w naszym sklepie można zawsze zwrócić do 14 dni od daty dostarczenia przesyłki  przez kuriera,  bez podania przyczyny.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl