Sonda
Pomóż nam się rozwijać. Chcemy żeby Twoje zakupy były jeszcze przyjemniejsze i jeszcze prostsze. Weź udział w naszej sondzie.
Jak oceniasz zakupy w naszym sklepie?
Promocje
Nóż z głownią stałą Tasman Montana
Nóż z głownią stałą Tasman Montana

139,92 zł

Cena regularna: 159,00 zł

Najniższa cena: 159,00 zł
szt.
Replika motocykl
Replika motocykl

189,00 zł

Cena regularna: 229,00 zł

Najniższa cena: 229,00 zł
szt.
Nóż wędkarski Laguiole
Nóż wędkarski Laguiole

219,00 zł

Cena regularna: 259,00 zł

Najniższa cena: 259,00 zł
szt.
Replika Straż Pożarna
Replika Straż Pożarna

259,00 zł

Cena regularna: 299,00 zł

Najniższa cena: 299,00 zł
szt.
Szachy Stauton
Szachy Stauton

1 290,00 zł

Cena regularna: 1 590,00 zł

Najniższa cena: 1 590,00 zł
szt.
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Jak kupować?

Zakupy w kilku krokach

Krótki przewodnik po zakupach w Serwis Prezent.

  1. Korzystanie z Formularza Zamówienia rozpoczyna się z momentem dodania przez Klienta pierwszego Produktu do elektronicznego koszyka w Sklepie Internetowym.
  2. Po dodaniu produktu do koszyka Klient  może kontynuować zakupu klikając pole "KONTYNUUJ ZAKUPY" albo przejść to potwierdzenia zakupów i dokonania płatności klikając pole "ZAMAWIAM"
  3. Przed kliknięciem pola "ZAMAWIAM" należy zdecydować o formie płatności i sposobie dostawy.
  4. Złożenie Zamówienia następuje po wykonaniu przez Klienta kolejnych kroków:
    • (1) po wybraniu pola "ZAMAWIAM" Klient może wybrać w jaki sposób będzie kontynuował składanie zamówienia:
      • zakładając konto poprzez wybranie pola "ZAREJESTRUJ SIĘ"
      • dokonując zakupy bez rejestracji wybierając pole "ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE"
      • logując się na swoje Konto poprzez wybranie pola "ZALOGUJ SIĘ"
    • (2) następny krok to wypełnienie zakładki Twoje dane. Niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych dotyczących Klienta: imię i nazwisko/nazwa firmy, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego. Wszystkie wymagane pola oznaczone są symbolem * (słownie: gwiazdki). Klient jest także zobowiązany do zapoznania się i zaakceptowania regulaminu sklepu. Po wypełnieniu wszystkich wymaganych pól i zaakceptowaniu regulaminu sklepu Klinet powinien zaznaczyć pole "PODSUMOWANIE"
    • (3) w zakładce "PODSUMOWANIE" znajdują się wszystkie dane dotyczące Umowy Sprzedaży: Produkt/y, ilość Produktu/ów, miejsce i sposób dostawy Produktu/ów, sposób płatności oraz dane do faktury. Do tego momentu istnieje możliwość samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie Sklepu Internetowego.
    • (4) po sprawdzeniu i zaakceptowaniu wszystkich danych Klient powinien zaznaczyć pole "POTWIERDZAM ZAKUP"
    • (5) po zaznaczeniu pola "POTWIERDZAM ZAKUP" Klient zostanie przeniesiony do ostatniej zakładki Potwierdzenie, w której powinny znajdować się informacje dotyczące: numeru zamówienia Klienta, całkowitej wartość zakupów wraz z kosztami wysyłki, oraz dane kontaktowe do Zespołu Obsługi Sklepu, które będą pomocne w razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości. Na adres e-mail podany w trakcie składania zamówienia zostanie przesłane potwierdzeni złożenia zamówienia przez Klienta i wszystkie informacje dot. zakupów Klienta. 
  5. Usługa Elektroniczna Formularz Zamówienia świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia za jego pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania Zamówienia za jego pośrednictwem przez Usługobiorcę.

Stany dostępności

DOSTĘPNY - ten status oznacza, że towar znajduje się w naszym sklepie stacjonarnym. Jeżeli złożyłeś zamówienie w dniu roboczym, do godz. 12:00 zostanie ono wysłane jeszcze tego samego dnia. Wszystkie zamówienia złożone po godz. 12:00 będą wysyłane następnego dnia roboczego.

DOSTĘPNY NA ZAMÓWIENIE - ten status oznacza, że dany produkt nie znajduje się obecnie w ofercie naszego sklepu, ale możemy zamówić go od producenta. Zapytaj, proszę o możliwość zamówienia i czas dostawy. 

NIEDOSTĘPNY - ten status oznacza, że dany produkt nie znajduje się obecnie w ofercie naszego sklepu. Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem, zapytaj proszę o możliwość zamówienia i ew. czas dostawy. W przypadku tego statutu nie możemy zagwarantować dostępności towaru w magazynie producenta. 

Sposoby płatności

  • przelew na konto bankowe
  • przelew online
  • pobranie
  • gotówka

Więcej na temat sposobów płatności w zakładce formy płatności.

Kody rabatowe, zniżki i promocje
Kupony rabatowe i zniżki przyznawane są Klientom w zależności od prowadzonych przez Sprzedawcę akcji promocyjnych. Klient otrzymuje kupon rabatowy wraz z instrukcją jego użycia na podany podczas zakupu lub rejestracji adres e-mail.

Twoje konto - sprawdzanie stanu zamówień
Klient w każdej chwili może sprawdzić stan realizacji zamówienia. Klient może to zrobić klikając w link z adresem stanu realizacji zamówienia wysłany wraz z potwierdzeniem zamówienia na adres e-mail podany podczas składania zamówienia przez Klienta. Do swojego konta Klienta możesz zalogować się klikając w ten LINK.

 


do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl