
Pomóż nam się rozwijać. Chcemy żeby Twoje zakupy były jeszcze przyjemniejsze i jeszcze prostsze. Weź udział w naszej sondzie.




Zakupy w kilku krokach
Krótki przewodnik po zakupach w Serwis Prezent.
- Korzystanie z Formularza Zamówienia rozpoczyna się z momentem dodania przez Klienta pierwszego Produktu do elektronicznego koszyka w Sklepie Internetowym.
- Po dodaniu produktu do koszyka Klient może kontynuować zakupu klikając pole "KONTYNUUJ ZAKUPY" albo przejść to potwierdzenia zakupów i dokonania płatności klikając pole "ZAMAWIAM"
- Przed kliknięciem pola "ZAMAWIAM" należy zdecydować o formie płatności i sposobie dostawy.
- Złożenie Zamówienia następuje po wykonaniu przez Klienta kolejnych kroków:
- (1) po wybraniu pola "ZAMAWIAM" Klient może wybrać w jaki sposób będzie kontynuował składanie zamówienia:
- zakładając konto poprzez wybranie pola "ZAREJESTRUJ SIĘ"
- dokonując zakupy bez rejestracji wybierając pole "ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE"
- logując się na swoje Konto poprzez wybranie pola "ZALOGUJ SIĘ"
- (2) następny krok to wypełnienie zakładki Twoje dane. Niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych dotyczących Klienta: imię i nazwisko/nazwa firmy, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego. Wszystkie wymagane pola oznaczone są symbolem * (słownie: gwiazdki). Klient jest także zobowiązany do zapoznania się i zaakceptowania regulaminu sklepu. Po wypełnieniu wszystkich wymaganych pól i zaakceptowaniu regulaminu sklepu Klinet powinien zaznaczyć pole "PODSUMOWANIE"
- (3) w zakładce "PODSUMOWANIE" znajdują się wszystkie dane dotyczące Umowy Sprzedaży: Produkt/y, ilość Produktu/ów, miejsce i sposób dostawy Produktu/ów, sposób płatności oraz dane do faktury. Do tego momentu istnieje możliwość samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie Sklepu Internetowego.
- (4) po sprawdzeniu i zaakceptowaniu wszystkich danych Klient powinien zaznaczyć pole "POTWIERDZAM ZAKUP"
- (5) po zaznaczeniu pola "POTWIERDZAM ZAKUP" Klient zostanie przeniesiony do ostatniej zakładki Potwierdzenie, w której powinny znajdować się informacje dotyczące: numeru zamówienia Klienta, całkowitej wartość zakupów wraz z kosztami wysyłki, oraz dane kontaktowe do Zespołu Obsługi Sklepu, które będą pomocne w razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości. Na adres e-mail podany w trakcie składania zamówienia zostanie przesłane potwierdzeni złożenia zamówienia przez Klienta i wszystkie informacje dot. zakupów Klienta.
- (1) po wybraniu pola "ZAMAWIAM" Klient może wybrać w jaki sposób będzie kontynuował składanie zamówienia:
- Usługa Elektroniczna Formularz Zamówienia świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia za jego pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania Zamówienia za jego pośrednictwem przez Usługobiorcę.
Stany dostępności
DOSTĘPNY - ten status oznacza, że towar znajduje się w naszym sklepie stacjonarnym. Jeżeli złożyłeś zamówienie w dniu roboczym, do godz. 12:00 zostanie ono wysłane jeszcze tego samego dnia. Wszystkie zamówienia złożone po godz. 12:00 będą wysyłane następnego dnia roboczego.
DOSTĘPNY NA ZAMÓWIENIE - ten status oznacza, że dany produkt nie znajduje się obecnie w ofercie naszego sklepu, ale możemy zamówić go od producenta. Zapytaj, proszę o możliwość zamówienia i czas dostawy.
NIEDOSTĘPNY - ten status oznacza, że dany produkt nie znajduje się obecnie w ofercie naszego sklepu. Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem, zapytaj proszę o możliwość zamówienia i ew. czas dostawy. W przypadku tego statutu nie możemy zagwarantować dostępności towaru w magazynie producenta.
Sposoby płatności
- przelew na konto bankowe
- przelew online
- pobranie
- gotówka
Więcej na temat sposobów płatności w zakładce formy płatności.
Kody rabatowe, zniżki i promocje
Kupony rabatowe i zniżki przyznawane są Klientom w zależności od prowadzonych przez Sprzedawcę akcji promocyjnych. Klient otrzymuje kupon rabatowy wraz z instrukcją jego użycia na podany podczas zakupu lub rejestracji adres e-mail.
Twoje konto - sprawdzanie stanu zamówień
Klient w każdej chwili może sprawdzić stan realizacji zamówienia. Klient może to zrobić klikając w link z adresem stanu realizacji zamówienia wysłany wraz z potwierdzeniem zamówienia na adres e-mail podany podczas składania zamówienia przez Klienta. Do swojego konta Klienta możesz zalogować się klikając w ten LINK.