blankSonda
Pomóż nam się rozwijać. Chcemy żeby Twoje zakupy były jeszcze przyjemniejsze i jeszcze prostsze. Weź udział w naszej sondzie.
Jak oceniasz zakupy w naszym sklepie?
blankPromocje
Podpórki do książek - Dłonie
Podpórki do książek - Dłonie

119,20 zł

Cena regularna: 149,00 zł

Najniższa cena: 119,20 zł
szt.
Talia kart w pudełku drewnianym
Talia kart w pudełku drewnianym

39,20 zł

Cena regularna: 49,00 zł

Najniższa cena: 49,00 zł
szt.
Replika greckiego hełmu rycerskiego
Replika greckiego hełmu rycerskiego

223,20 zł

Cena regularna: 279,00 zł

Najniższa cena: 279,00 zł
szt.
Lornetka teatralna retro
Lornetka teatralna retro

188,00 zł

Cena regularna: 235,00 zł

Najniższa cena: 235,00 zł
szt.
Królik figura
Królik figura

95,20 zł

Cena regularna: 119,00 zł

Najniższa cena: 119,00 zł
szt.
Pistolet replika
Pistolet replika

207,20 zł

Cena regularna: 259,00 zł

Najniższa cena: 220,15 zł
szt.
Zapalniczka benz. Tasman
Zapalniczka benz. Tasman

71,20 zł

Cena regularna: 89,00 zł

Najniższa cena: 71,20 zł
szt.
Zegarek  mechaniczny kieszonkowy
Zegarek mechaniczny kieszonkowy

119,20 zł

Cena regularna: 149,00 zł

Najniższa cena: 119,20 zł
szt.
Młotek sędziowski
Młotek sędziowski

71,20 zł

Cena regularna: 89,00 zł

Najniższa cena: 71,20 zł
szt.
Nóż z głownią stałą Tasman Bicheno II
Nóż z głownią stałą Tasman Bicheno II

159,20 zł

Cena regularna: 199,00 zł

Najniższa cena: 169,15 zł
szt.
Mosiężny Kalendarz Azteków
Mosiężny Kalendarz Azteków

127,20 zł

Cena regularna: 159,00 zł

Najniższa cena: 159,00 zł
szt.
Armata mosiężna
Armata mosiężna

519,20 zł

Cena regularna: 649,00 zł

Najniższa cena: 519,20 zł
szt.
blankProducenci
blankZaloguj się
blank Nie pamiętasz hasła? blank Zarejestruj się
blank Zwroty i reklamacje

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady. Przykładowy formularz zwrotu oraz reklamacji możesz znajduje się na dole strony.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

GALERIA IBI
SERWIS PREZENT (box 7)
al. Powstańców Wielkopolskich 162,
64-920 PIŁA

ZWROT TOWARU

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Przed zwrotem towaru prosimy powiadomić obsługę sklepu drogą mailową. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

GALERIA IBI
SERWIS PREZENT (box 7)
al. Powstańców Wielkopolskich 162,
64-920 PIŁA

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę. 

OGÓLNE WARUNKI SKŁADANIA I UZNANIA REKLAMACJI KLIENTA

1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany towar ma wadę fizyczną, która polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W szczególności rzecz sprzedana jest niezgodna z umową, jeżeli:

a) nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub z przeznaczenia;

b) nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór;

c) nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;

d) została kupującemu wydana w stanie niezupełnym.

2. Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego Towaru Klientowi. Termin ten biegnie na nowo w razie wymiany produktu.

3. Reklamacja winna być złożona na piśmie i wysłana/dostarczona na adres siedziby Sprzedawcy – na koszt Sprzedawcy – najpóźniej w terminie roku od dnia stwierdzenia niezgodności towaru z umową

4. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostają do wartości rzeczy bez wady – art. 560 § 3 k.c

5. Klient może odstąpić od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie, przy czym ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady – art. 560 k.c.

6. Sprzedający zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni roboczych od dnia jej zgłoszenia oraz poinformowania Kupującego o wyniku rozparzenia reklamacji. W przypadku uznania reklamacji towar należy odesłać na adres Sprzedającego lub wskazane przez niego miejsce wraz z poprawnie wypełnionym formularzem reklamacji, kartą gwarancyjną i dowodem zakupu (najlepiej oryginał lub kopia paragonu lub faktury VAT lub inny niebudzący wątpliwości dowód zakupu).

7. Sprzedawca jest obowiązany – na swój koszt – wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad albo usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Przyjmuje się, iż termin ten wynosi do 14 dni.

8. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z procedurą składania reklamacji Klient może uzyskać wskazówki, dzwoniąc pod numer telefonu (67) 210-61-55.

DO POBRANIA

FORMULARZ ZWROTU

FORMULARZ REKLAMACJI

blank do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl